Me Me

tiistai 16. joulukuuta 2014

Painonpudotuskatsaus

Olen vältellyt blogia. Olen vältellyt puntaria. Olen vältellyt kaikkia ruokaan liittyviä ajatuksiakin. Kävin tänään ensimmäistä kertaa kahteen viikkoon vaa'alla, ja vaaka näytti 95,6 kg. Se on parisataa grammaa enemmän kuin viime kuussa, mutta vähemmän kuin edellisen kerran kun punnitsin itseni.

Koko joulukuu on oikeastaan mennyt herkutteluksi - ei mitenkään ylenmääräiseksi, mutta on silti mielestäni ihme etten ole lihonut. Aikaisemmin kerroin leiponeeni itse pipareita ensimmäistä kertaa, ja kaikella kunnioituksella rakasta äitiäni ja mummoani kohtaan, niin nämä tekemäni piparit ovat olleet ylivoimaisesti parhaimmat itseleivotut piparit joita olen syönyt - ja senpä takia ne ovatkin maistuneet ihan eri tavalla kuin aikaisempina vuosina. Onneksi olen onnistunut välttelemään suklaata viime viikonloppua lukuun ottamatta, jolloin juhlittiin pienellä porukalla pikkujouluja.

Liikunta on samalla tolalla kuin aikaisemminkin. Arkiliikuntaa tulee harrastettua melko paljonkin, ja yhtenä päivänä kävimme huimasti tyttöystävän kanssa vajaan tunnin kävelylenkillä. Ei ole syytä keksiä sen kummempia tekosyitä - en vain yksinkertaisesti jaksa. Olen päivisin todella väsynyt ja nyt alkaa pikku hiljaa tuntua siltä, että unet alkavat ottaa itseään takaisin. Joululomalla on onneksi pakko raahautua ulos ja lenkittää perheen koiria, ja toivottavasti saan silloin nukuttuakin paremmin.

Vielä kolme päivää työharjoittelua jäljellä ja sitten saa hengähtää - hyviä joulunodotuksia teille kaikille ja jälleen kerran yhdet pahoittelut hitaasta päivitystahdista!
 

2 kommenttia:

  1. Loppuvuoden pimeyskin vaikuttaa voimattomuuteen, siltä se ainakin on omalla kohdallani tuntunut. Pointsit arkiliikunnasta, itselläni hyötyliikunnan osuus jäi kokonaan loppuvuoden kurassa. Uudesta vuodesta uuteen nousuun =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen yleensä nauttinut loppuvuoden pimeydestä - vaikka tokihan se voi siltikin tehdä oman osansa. Ja totta, kyllä se siitä - tsemppiä! :) Kiitos kommentista!

      Poista

Kiitos asiallisista kommenteista!