Me Me

maanantai 20. huhtikuuta 2015

Kenkämania

Olen tällä hetkellä muutaman viikon tauolla harjoittelusta, ja olin suunnitellut lähteväni aktiivisesti koululle palauttamaan papereita ja raapustamaan esseetä - vaan ei yhtään ole aktiivinen olo, joten tässä ainakin toistaiseksi näpytän ihan oman näyttöni takaa.

Viime viikon juoksut jäivät vähäisiksi iltapainoitteisten työvuorojen takia, mutta petrasimme viikonloppuna. Kykenen jo juoksemaan huikeat kolme minuuttia kerrallaan kuolematta siihen paikkaan - ottaen huomioon, että ensimmäisellä viikolla minuuttikin teki tiukkaa, niin olen edistynyt! Erityisen ylpeä olen siitä, että vaikka ei aina tekisikään mieli lähteä tuonne ulos, niin olemme silti lähteneet. Päänsäryt ja kotiutuminen vasta iltakymmenen jälkeen ovat asia erikseen, mutta se sellainen "en mä viitsi eikä huvita" -asenne on kyllä lähtenyt korjaantumaan.

Entäs sitten ne juoksukengät? No, hihi. Selvennettäköön ensi alkuun, että juoksukenkien lisäksi hankintalistallani olivat myös tennarit/kävelykengät ja "jotkut kivat kesäkengät". Ketään ei varmaan yllätä, että kun varta vasten lähdin hankkimaan lenkkareita kaupungilta, niin en löytänyt yksiäkään alle sadan euron edes tarjouksesta. Olin jo luovuttamassa koko touhun, kun astuin ihan muuhun kuin urheilukenkiä myyvään liikkeeseen, ja löysin alennuksesta kaksi paria ihania kenkiä.

Siis minä, joka en koskaan löydä hyviä kenkiä helposti. Minä, jonka toinen jalka on toista isompi - joka ei siis helpota asioita lainkaan. Minä, jonka jalat ovat muutenkin naiseksi isot. Minä, joka en ole eläessäni löytänyt hyviä ballerinoja, omistan nyt ballerinat. Ja uudet tennarit. Sillä hetkellä kun sovitin kyseisiä kenkiä päätin, että keksin kyllä keinon juosta nykyisillä lenkkareillani. Pieni ääni päässäni kertoi, että kyllähän ne menevät ihan hyvin jos vain laitan laastarit kantapäihin ennen kuin lähden ulos. No joo.


Nyt mulla on siis tennarit ja "jotkut kivat kesäkengät". Olisikohan mulla nyt tarpeeksi energiaa lähteä sinne koululle... :D Hyvää alkavaa viikkoa!

4 kommenttia:

  1. Löydin vasta blogisi. Vaikuttaa kivalta :) jään seuraamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ja kiva juttu! Täytyy tulla itsekin vastavierailulle sinun blogiisi. :)

      Poista
  2. Juoksukunto kohoaa onneksi nopsaan :) sopiva laji näin kärsimättömälle kuin mä. Puoli vuotta sitten ei menny ku muutama minuutti, tänään juoksin coopperin itselleni aika hyvällä tuloksella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, yllättävän äkkiä sitä kehittyy - muistan ensimmäisellä viikolla katselleeni toista viikkoa ihan pöllämystyneenä ja miettineeni, että miten muka yhtäkkiä pääsen kolmeen neljään minuuttiin - saati sitten joskus vaikka puoleen tuntiin. :D Paljon onnea sulle ja kiitos kommentista!

      Poista

Kiitos asiallisista kommenteista!