Me Me

tiistai 22. heinäkuuta 2014

Viikkopunnitus ja hankintoja

Pahoitteluni useamman päivän tauosta muuten niin tiheiden postausteni keskellä. Vaaka näytti tänään -200 grammaa ja paino tasan 96,0 kg. Täysin rehellisesti sanottuna olin yllättynyt, sillä olin varautunut siihen ettei tällä viikolla tippuisi mitään, tai paino olisi noussut. Olen parina päivänä syönyt niin huonosti, että niistä on ollut kohtuus kaukana. Nyt on taas ehdottomasti tsempattava.

Välillä mietin, pidetäänkö minua siellä näytön toisella puolella aivan naurettavana, kun tyydyn pikkiriikkisiin lukemiin. Toiset pudottavat useamman kilon ensimmäisellä viikolla, ja minulla on neljän viikon jälkeen alle kaksi kiloa painoa tiputettuna - olen kuitenkin kohtuullisen tyytyväinen. Jos laihduttaisin yhdistämällä himoliikkumisen tiukasti syömiseen voisin sanoa varmaksi, etten pystyisi ylläpitämään tuloksia kauaakaan.

Tilasin muuten viime viikolla Nelly.comista ja Zalandolta alennusmyynneistä pari pakettia - ja siitä on vuosia kun viimeksi ostin vaatteita Internetistä. Ensimmäisestä paketista paljastui enemmän sisältöä kihlatulleni kuin itselleni, mutta nyt olen varusteltu parilla Onlyn paidalla, Anna Fieldin tennareilla ja uudella laukulla syksyä varten. Kaikki ehdottomasti tarpeellisia. Olen täysin rakastunut uuteen laukkuuni, ja neuleetkin on kivoja vaikka käytänkin yleensä aika maanläheisiä sävyjä. Toinen on koossa L ja toinen XL, joka tosin paljastui ehkä himppasen liian isoksi.


Mukavaa alkavaa viikkoa taas kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos asiallisista kommenteista!